czwartek, 9 marca 2000

“Papierowe słońce, naklejone chmury i udawane szczęście.”

“Life’s not fair; why should I be?”
Samantha Zabini | 42 lat- Nigdy dotąd nie spotkałam na swojej drodze osoby tak oziębłej… bezuczuciowej. Patrząc w jej oczy widziałam pustkę, a czasami odnajdywałam w nich cień zła. Czystego zła Postawa była jej wiecznie dumna. Zawsze idealnie ubrana, wyprostowana, a dla wszystkich wokół była taka wyniosła… Patrzyła na innych z wyższością. Mogłam śmiało powiedzieć, że czuła się lepsza od innych. Dla swej córki była bardzo surowa. Chociaż niektórzy mogliby się zastanawiać nad jednym. W końcu nikt nie jest do końca zły. Każdy ma zarówno wady i zalety. Jednak ja tego drugiego u niej nie widziałam. Jeżeli ktoś poprosiłby mnie o krótkie scharakteryzowanie jej… Samantha to istna diablica. Żywy obraz zła...
“It may not be easy, life isn’t easy, but dreams keep you alive”
Aaron Zabini | 46 lat- Aaron był moim bliskim przyjacielem. W sumie to nadal by był gdyby nie jego żona. Nadal nie mogę pojąć tego jak taki mężczyzna mógł wziąć ślub z taką żmiją… i dlaczego? Bo ich rodzice mieli ze sobą jakieś chore układy. Czasami naprawdę jest mi go żal. Szczególnie, że była to wspaniała osoba. Nigdy nie tracił nadziei. Zawsze wierzył w to, że mimo początkowych niepowodzeń i tak kiedyś uda się każdemu spełnić swe marzenia. Był dla mnie ogromną podporą swego czasu. Jednak… Cieszy mnie to, że to całe pożal się boże małżeństwo dało mu jedną wspaniałą rzecz. Córkę… Czasami z daleka obserwowałem ich. Widziałem jak wiele szczęścia sprawia mu przebywanie z nią. Była ona jego ratunkiem w tym nieszczęsnym życiu. Jego światełkiem w tunelu...

“She’s all about mystery, adventure, & risk. And her heart was wild & full of magic.”
Calista | 20 lat- O dziewczynie tej krąży wiele plotek. Calista… Nikt nie wie skąd się wzięła. Wszyscy mieliśmy wrażenie, że pojawiła się nagle. Nie wiadomo nawet czy jest ona córką Aarona i Samanthy czy tylko któregoś z nich… a może w ogóle nie była z nimi spokrewniona. Nikt jeszcze nie poznał odpowiedzi na to pytanie. Dziewczyna ta była osobą niezwykle skrytą. Chyba jeszcze nikt nie słyszał nawet jej głosu… Chociaż… Mówi się, że porozumiewa się z innymi za pomocą myśli… Często można ją spotkać wpatrującą się w nocne niebo. Kim było dla mnie to dziewczę? Jedną Wielką Tajemnicą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz