niedziela, 6 września 2020

Przysięgam


Akamai
Służyć bezinteresowną pomocą i dobrym słowem.
Choćby zmęczenie próbowało ramiona me przygnieść do ziemi, tak długo, jak ktoś będzie potrzebował pomocy zjawię się i jej udzielę na ile będę w stanie. Nie tylko czynem, ale także i słowem służyć innym będę o każdej porze dnia i nocy. Poszukujący rady będą mogli jej u mnie szukać, strapieni odnajdą uśmiech i pocieszenie. Zapracowanym będę wsparciem i od nikogo nigdy nie będę oczekiwał zapłaty. Nagrodą moją będzie ich szczęście i radość wymalowana na twarzy.

Lojalnym być wobec przyjaciół.
Jeśli tylko znajdzie się ktoś, kogo nazwać będę mógł mi bliskim i jeśli on sam będzie miał zdanie o mnie podobne, wspierać go będę tak długo, jak obok siebie będziemy podążali przez ten świat. A gdyby rozdzieliło nas przeznaczenie, pamiętać o nim będę i wspominać ciepło, licząc, że ścieżki nasze skrzyżują się kiedyś i znów na siebie nawzajem liczyć będziem mogli. Bowiem po to nam właśnie dał Truin przyjaciół, aby niczym niepołączeni krwią bracia, mogli na sobie polegać.

Krwi cudzej nie rozlewać.
Choćby mojej własnej nieprzyjaciele łaknęli, obronię się, ale nigdy nie upuszczę ani kropli tego, co w ich żyłach płynie. Nie mnie przysługuje obowiązek karania ich za to, czego się dopuścili wobec innych. Za życia oceni ich własne sumienie, po śmierci zaś Truin rozpatrzy czyny tych żywotów. Będę więc bronił siebie i potrzebujących przed śmiercią z rąk cudzych, modląc się, by pan mój łaskawy dobrze przyjrzał się tym zagubionym sercom i pomógł odnaleźć dobrą, nienaznaczoną czerwoną posoką ścieżkę.

Skromnie żyć, zbędnych dóbr się wyrzekać.
Wierzę szczerze, że w tym wcieleniu nie jest moim przeznaczeniem i obowiązkiem bogacić się oraz otaczać zbędnymi dobrami. Będę więc przy sobie nosił jedynie to, bez czego żyć żadna istota na świecie nie może i to, co przez inną osobę zostało specjalnie dla mnie wykonane. Wszystko inne oddawać będę tym, którzy bardziej niż ja tego potrzebują.

Jeśli zaś odrzucę to,
czym kierować się poprzysiągłem,
niech Truin duszę mą po śmierci zmiecie.


Nudzi mi się w życiu, więc witam z kolejną postacią uwu
Śmiało można używać u siebie, w razie wątpliwości odpowiem na pytania.
Eve moi kodowi senpaie!
Biały napis to odnośnik do zakładki.
Autorzy artów: 32o | Tuti_hosi (konto niestety usunięte)
Hej ho!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz