czwartek, 21 maja 2020

Nie pytają cię o imię


Eugeniusz Drak
69 lat | 21.9.1719 | Cieśla | "Pirat" | Żeglarz | Defros
21.5.1787r
Wybacz mi Alcamio, lecz nie mogę dotrzymać tej obietnicy. Nie jestem w stanie przeżyć starości w ciszy i spokoju. Po prostu nie mogę porzucić przygód i żyć spokojnie. Wiele słyszałem o Gildii Kissan Viikset. Naprawdę wiele. Zgraja łotrów i porządnych ludzi. Ludzie wszystkich stanów z każdego zakątka Iferii. I wszyscy chcą położyć kres katastrofom. To chyba nie najgorsze miejsce dla takiego starego wyjadacza jak ja. Dlatego postanowiłem dołączyć do nich. Zapowiada się to na całkiem dobrą zabawę, ukochana. Myślę, że przyjmą w swoje szeregi takiego upartego drania. Jeśli tak wspaniała kobieta jak ty mnie przyjęła, to i tam mnie zechcą. Pewnie ciekawi Cię jak się trzymam i czy jadam regularnie. Rum dalej dobrze smakuje, nawet z dala od morza. Choć nie tak dobrze jak z Tobą. Nie martw się jednak o mnie. Nie bez powodu dożyłem takiego wieku. I nie martw się również o to czego mnie nauczyłaś. Twoje nauki zawsze trzymałem głęboko w sercu. Mam nadzieję, że dane mi będzie jeszcze kiedyś powrócić na wyspę i Cię spotkać. No i w końcu poznać Elorę i Iralę. Móc zobaczyć cię po, bogowie wiedzą ilu latach i po raz pierwszy też zobaczyć własne dzieci. Zabawne, nie sądzisz? Dobrze, że chociaż miałem możliwość poznać ich imiona. Okropny ze mnie rodzic. Ale tak jak mówiłaś, powinienem umieć czerpać radość z każdej chwili. I udało Ci się nauczyć tego takiego zrzędę jak ja. Naprawdę jesteś wyjątkowa Alcamio... Szkoda, że pewnie tego nie przeczytasz. W końcu to tylko kolejny "list" w moim dzienniku.
Ahoj! W końcu przybył dziad-marynarz! Można używać w wątkach, a w razie problemów z charakterem śmiało pisać. Za pomoc z kodem serdeczne podziękowania dla Rawr. Bez niej by mi się zeszło z pierdyliard lat zanim bym skończył pisać kod. Pomysł na kp podpiraciłem od Yuuki. Autor art - SE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz